Nieuwe campagne Digital Radio NL
  • 19 juli 2022

Nieuwe campagne Digital Radio NL

Digital Radio NL heeft een nieuwe campagne gelanceerd! De samenwerking tussen de NPO, Vereniging van Commerciële Radio, O2H Creative Solutions, OOHM en CS Digital Media maakt deze toffe DAB+ campagne mogelijk. Met speciale dank aan de jocks en presentatoren: Fernando Halman, Mattie Valk, Gerard Ekdom, Barry Paf, Daniel Dekker, Diana Matroos, Eva Koreman, Ruud de Wild, Sven Kockelmann, Wietze de Jager, Klaas van Eerde & het creatief team van Digitale Radio NL: Danny Vormer, Joost V. en Dennis Kuzee, Jacqueline Bierhorst en Margot Gerritse.

Een unieke vorm van buitenreclame waarbij, tijdens het tanken, 1 op 1 communicatie mogelijk is: digitale displays van CS Digital Media op tankstations. Tijdens het tanken wordt slim gebruik gemaakt van vehicle detection. Alleen auto’s die standaard zijn uitgerust met DAB+, jonger dan bouwjaar december 2020, worden getarget.

Tien verschillende DAB+ uitingen van DJ’s/presentatoren van diverse radiostations worden parallel aan het uitzendschema van hun radioprogramma op de displays getoond.

Media planning & inkoop: Out of Home Masters
Creatie: O2H Creative Solutions
Exploitant: CS Digital Media